Name : Nothing is Impossible :Dengan SHAKLEE....Badan Sihat ...Ibadah jadi Indah Theme : Life Jurnal tentang kehidupan..kesihatan..dan harapan



Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

NADIA...MAMA AULIA ALESYA..SEORANG GURU PENDIDIKAN KHAS...SHAKLEEINDIDISTRIBUTOR... MENULIS TENTANG KEHIDUPAN, KESIHATAN .. CATATAN UNTUK ESOK..YANG BAIK TAK SEMESTI BAIK YANG BURUK TAK SEMESTI BURUK.... COD SHAKLEE SEKITAR SHAH ALAM..POST ENTIRE WORLD.. Enjoy~



Berminat..tekan & Beli..

Selepas itu tunjukkan bukti pembelian anda kepada saya bagi memudahkan saya memberi cara dan aturan makan vitamin Shaklee.


CERITA CERITI ...DARI SAYA UNTUK ANDA...


Contact Me

: NadiaMamadeqcha'
: NadiaFauzan
: nadiamamadeqcha_shakleecious

Disclaimer

Penafian: Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.
Cerita tentang Hamba..yang bernama Ima Nadia binti A.Rahim
Saturday 20 September 2014 | 0 Possible[s]
Assalamualaikumwarahmatullah...apa khabar semoga semua dalam lindungan Allah...
Huish...ada cabaran yg diberikan oleh neny Nadia dari FJM..iaitu Master Norhanita iaitu bg  selama 30 hari.satu hari satu entry...ini entry pertama..@task pertama..Gambar terbaru dan 5 Kisah menarik  tentang diri.

1)Gambar Terbaru
Gambar di atas ini..di ambil ketika kami mengikuti motivation day for company hubby..di Legoland JB.Yang tersengih besar tuhla..my princess ..Aulia Aleesya.

2) 5 fakta menarik tentang diri saya
 a.  Anak sulung daripada 5 beradik. Seorang yang ceria dan yakin setiap masalah ader cara penyelesaian baik cepat atau lambat.
b. Hanya average student...Mengambil jurusan Pengurusan Pusat Sumber Maklumat di UITM. Pernah bekerja di DIGI as Customer Service.
c. Pertama kali jumpa orang ingat Nadia jenis sombong, agak pendiam tapi dah kenal hehe tahu la..
d. Suka membaca dan berjalan jalan untuk observe orang lain , terapi minda dan cari pengalaman baru.
e. Mencintai dunia pendidikan kerana percaya GURU merupakan seorang Jurutera Manusia.

nadia