Name : Nothing is Impossible :Dengan SHAKLEE....Badan Sihat ...Ibadah jadi Indah Theme : Life Jurnal tentang kehidupan..kesihatan..dan harapan



Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

NADIA...MAMA AULIA ALESYA..SEORANG GURU PENDIDIKAN KHAS...SHAKLEEINDIDISTRIBUTOR... MENULIS TENTANG KEHIDUPAN, KESIHATAN .. CATATAN UNTUK ESOK..YANG BAIK TAK SEMESTI BAIK YANG BURUK TAK SEMESTI BURUK.... COD SHAKLEE SEKITAR SHAH ALAM..POST ENTIRE WORLD.. Enjoy~



Berminat..tekan & Beli..

Selepas itu tunjukkan bukti pembelian anda kepada saya bagi memudahkan saya memberi cara dan aturan makan vitamin Shaklee.


CERITA CERITI ...DARI SAYA UNTUK ANDA...


Contact Me

: NadiaMamadeqcha'
: NadiaFauzan
: nadiamamadeqcha_shakleecious

Disclaimer

Penafian: Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.
Dont diets...Change lifestyle...
Sunday 14 September 2014 | 0 Possible[s]

Assalamualaikum...apakhabr semua entry nih Nadia ambik dari satu website..sangat menyentuh hati ini."Don't go on diet....Change lifestyle  by Larry Lewis founder  of Healthy lifestyle living. Coz apa yg dicakapkan banyak kali Nadia hadapi.iaitu YoYo weight lost...

Dalam artikel nih penulis menekankan untuk badan sihat..adalah dengan amalkan diet sihat dan tukar cara hidup sihat. Dan menurut penulis juga diet diet yang di gembar gemburkan..ya boleh menurunkan berat badan..tapi sejauh mana bertahan..

Kepada yang nak badan slim melim..tapi masih nak makan semua yg enak enak ini kita kena berubah.. hehhe coz nadia pun suka makan...nikmat  mewah dunia yg mesti di nikmati.

Kita masih boleh makan tetapi berpada2..janganla asyik nak bedal..ja....Macam Kevin Zahri selalu pesan..nak makan nasi..makan tetapi hanya segenggam ...banyakkan serat. A.k.a buah dan sayur.....Air Kosong mesti banyak...so ini lah changes  lifestyle...pluss dengan workout..means berikan aderalanin kepada tubuh..untuk terus bergerak..barulah rasa segar.

Okey..selain tuh..Nadia turut menjadikan set shape up Shaklee..as one of menu wajib.....jadi bila perut tak lapar nafsu ..mencari mkn kurang..so semua terserah pada diri.

Nak tahu atau nak cuba...set shape up marvelous  Shaklee yg terdiri daripada ESP....Chinch Shake Mix..alfafa..lechitin dan GLA Complex.

Boleh hubungi @whatsupp di0192434230 tak pun follow saya di instagram @nadiamamadeqcha_shakleecious.

Sampai jumpa lagi

Labels: