Name : Nothing is Impossible :Dengan SHAKLEE....Badan Sihat ...Ibadah jadi Indah Theme : Life Jurnal tentang kehidupan..kesihatan..dan harapan



Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

NADIA...MAMA AULIA ALESYA..SEORANG GURU PENDIDIKAN KHAS...SHAKLEEINDIDISTRIBUTOR... MENULIS TENTANG KEHIDUPAN, KESIHATAN .. CATATAN UNTUK ESOK..YANG BAIK TAK SEMESTI BAIK YANG BURUK TAK SEMESTI BURUK.... COD SHAKLEE SEKITAR SHAH ALAM..POST ENTIRE WORLD.. Enjoy~



Berminat..tekan & Beli..

Selepas itu tunjukkan bukti pembelian anda kepada saya bagi memudahkan saya memberi cara dan aturan makan vitamin Shaklee.


CERITA CERITI ...DARI SAYA UNTUK ANDA...


Contact Me

: NadiaMamadeqcha'
: NadiaFauzan
: nadiamamadeqcha_shakleecious

Disclaimer

Penafian: Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.
Set Migrain...Shaklee
Saturday 8 February 2014 | 0 Possible[s]
Assalamualaikum Sahabat handai Nadia kat luar sana pernah tak hadapi suasana camnih ...


"Kepala..berat berpusing..sakitnya berdenyut hanya Allah ja tahu..Rasa macam.nak hantuk kat lantai tuh".

Itulah penangan Migraine... Sakit kepala yang boleh menyebabkan pesakitnya tungang terbalik...


Jadi  Supplements dari Shaklee yang manakah mampu membantu.???

Okey sahabat handai dan saudara mara yang dikasihi. Di sini Nadia nak kongsi 3 jenis supplement yang wajib diambil  oleh mereka yg selalu ada MIGRAINE. In shaa Allah dengan pengalaman Nadia yang dah amalkan Set Migraine...hampir setahun Alhamdulillah banyak perubahan yang Nadia nikmati. Jadi berikut adalah supplement yang Nadia dan suami amalkan untuk cegah migraine kami.

Pertama :B Complex 

  • Kerana di dalamnya ada Vitamin B2 dan B6 yang terbukti dapat mengurangkan kesakitan akibat migraine.Kesan pengambilan yang berterusan In shaa Allah boleh mengurangkan stress, risiko stroke and depression.
(Boleh amalkan 2 biji sehari setiap kali lepas makan.Kalu Nadia ..akan makan 1biji waktu pagi selepas sarapan dan sebiji lagi sebelum tidur.) 

 Kedua : Ostematrix  ...

  • kerana di dalamnya mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vit D.Gabungan nutrient yang terdapat di dalam  ostematrix ini dapat meringankan stress,memperbaiki jantung berdebar mood swing dan sakit kepala.
  • Gabungan semua nutrient nutrient ini amat membantu sistem saraf ,mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga pengecutan saraf dan otot menstabilkan denyutan tidak sakata yang sering dihadapi oleh penghidap Migraine.
(Boleh diamalkan 4 biji sehari setiap kali sebelum tidur.)

Ketiga: Alfafa Complex

  • Bertindak sebagai antioksidan yang mana  meningkatkan sistem pertahanan tubuh, menyahkan toksin dalam tubuh mengawal kolesterol dalam darah.
  • mampu untuk membersihkan darah,hati dan usus kerana ia merupakan makanan yang sangat berakali yang boleh mengembalikan badan yang berasid 

(Boleh amalkan 2- 3 kali sehari  10 biji  setiap kali lepas makan. Kalu Nadia ..amalkan makan 10 biji waktu tengahari dan 10 biji lagi selepas makan malam. Makan tanpa henti selama 10 hari.)


 
Nak cuba vitamin kegilaan ramai ni?????jom contact Nadia yek...rugi tau tak cuba vitamin shaklee yang 100% semulajadi dan selamat ni...tanpa sebarang kesan sampingan....jom lah kita bershaklee...sihat dan cantik sentiasa...
call/sms/whatsupp: 0192434230




Labels: ,